tisdag, oktober 7

Framtiden..

Det finns så många företag som är intressanta för mig. Gud vad jag längtar till den dag då jag har fast anställning, härligt det kommer bli! ;) Få jobba med det jag pluggat, få arbetskamrater som jag (förhoppningsvis) trivs med och kunna fylla en funktion inom ett företag, få vara en viktig resurs.

För det vill jag lova, jag kommer bli en ovärderlig resurs, får jag bara visa det, är jag en jävel på att arbeta!

Efter flera år av plugg känns det ganska lagom rätt att få komma ut i arbetslivet snart. Det jag oroar mig för är att det kommer bli lågkonjuktur preciiiis när jag kommer att ta min examen vilket är ganska dåligt tajmat. Vad ska man göra? Jag fortsätter väl drömma om mitt kommande drömjobb i 3 månader till och sen så får jag ta steget ut i den bistra verkligheten och söka jobb.

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare