måndag, oktober 27

Helgen som passerat

Helgen har passerat i rasande fart, hann inte med så mycket som jag velat. Jag hann sitta ute i solen lite i lördags förmiddag, men inte tillräckligt för att bli sådär glad som man blir när man vistas länge i solen.

Shoppade second hand med en kompis på lördagseftermiddagen, hittade en väska i läder. Måste tvätta och smörja in den med läderbalsam för att den ska bli riktigt elegant. Hittade även en massa fina knappar med olika motiv, de blir fina inredningsdetaljer, skapar en fin stämning, ska lägga dem så att jag ser dem varje dag.

På lördagskvällen var jag på fest, men där var dålig stämmning. Jag kände bara en person och denna person pratade knappt med mig under kvällen vilket resulterade i att jag inte sa hemskt mycket på hela kvällen, hörde några personer på festen prata illa om mig för att jag råkar vara så tyst och sen fick jag mig ett par elaka blickar under kvällens gång, inte bra för självkänslan. Tycker det är synd att personer man inte ens känner dömmer en på några minuter/timmar.

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare