torsdag, november 27

Besviken och maktlös

Jag är less på min uppsatspartner. Hon har varit krasslig hela tiden, kommit försent, planerar hela tiden saker men gör dem aldrig, jag har fått skriva delar till uppsatsen medan hon ännu inte skrivit en enda mening! Nu är hon visst sjuk. Verkar vara allvarligt (får inte mer än det till svar) och det är inte säkert att hon kommer att fortsätta med kursen/uppsatsen...

Ledsen om det är nåt allvarligt hon har men jag är också ledsen att hon nu försätter mig i en jobbig situation. Hon måste vetat det här sedan en tid tillbaka. Har jag ingen uppsatspartner betyder det att jag inte skriver någon uppsats denna vinter vilket betyder att jag inte blir klar till januari vilket betyder att jag måste vänta med att söka jobb medans 300 andra med samma utbildning tar sin examen och letar jobb innan mig...

Problem med CSN får jag också...

Är så himla besviken på det här. Maktlös.

2 kommentarer:

Miss Agda sa...

Åh sånt där är så jobbigt! Hoppas hon skärper sig!

Mässing,spets och hortensia sa...

Miss Agda: Tack, jag hoppas också hon skärper sig lite, ska ta mig ett seriöst snack med henne, detta måste vi reda upp!

 
gästbok och besöksräknare