torsdag, november 6

Sömn

Jag sov till 12 imorse. Men det var en orolig sömn jag hade på morgonen. Känner mig inte kry alls, har varit hos doktorn igår och de tog lite prover på mig. Proverna var bra så jag undrar varför jag har så mycket slem HELA tiden att det känns som om jag skulle kvävas när som? Svårt att andas och alltid trött och håglös. Vad är det som händer? Kan detta inte bara gå över, snälla?

Tentan i måndags gick bra. Känns bra. Jag svarade dock inte på en fråga eftersom jag inte visste hur jag skulle beräkna den. Men jag ska nog få ihop tillräckligt med poäng till ett godkänd. Det är det viktigaste.
Bara för att jag tillät mig sova lite längre imorse gick jag inte på föreläsningen jag hade på uni och måste nu skriva ihop 3 sidor för att kompensera min frånvaro, smart gjort av mig. Ååh.. pust.. och jag som känner mig så dålig..

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare