tisdag, december 30

2oo9


Jag ser fram emot 2009, hoppas på att det ska bli ett fint år! Med förhoppningen om att alla nära och kära förblir friska under det kommande året och jag slipper fler inflammationer och infektioner så
ska det nog också uppfyllas.

Det har varit ett jobbigt 2008, både bra och dåliga händelser inträffade, många förändringar hanns med, men visst allt förändras och livet står inte still och jag måste helt enkelt acceptera det.

Dagen ägnas åt min halvfärdiga uppsats, en snabb promenad i det kalla, inhandling av tacomat och kanske ett besök av snällaste syster.

Imorgon blir det nyårsfest med vänner, vi får förrätt, huvudrätt och efterrätt, en riktig fancy historia kommer det att bli. Ser fram emot det! Ikväll hade jag tänkt kolla i garderoben om jag hittar det lilla perfekta svarta eller nåt annat festligt ;)

Ha en skön decemberdag!

Inga kommentarer:

 
gästbok och besöksräknare