lördag, december 13

Natten går tunga fjät..

Min väckarklocka ringde vid 7 imorse men jag somnade om. Jag ville egentligen sätta mig i soffan med ett täcke över mina axlar och med en stor kopp kaffe i handen, och titta på lucia på tv. Men det blev inte så. Veckan har varit krävande med massor av fläng hit och dit i Skåne för att intervjua 10 respondenter till undersökningen.

Ikväll har jag blivit bjuden till en stor fest men jag kan inte gå. Synd. Jag har ett seminarium på tisdag nästa vecka och har inte börjat läsa inför det än. Och jag M Å S T E klara det, snacka om att ha press på sig.

Nu - kaffe ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Lät inget vidare att behöva ligga ner en hel vecka, jag låg "bara" fyra dygn och sov mer eller mindre hela tiden. Men nu orkar jag vara uppe hela dagarna men det snurrar fortfarande men inte alls lika mycket.
Lycka till med seminariet på tisdag!
Kram

 
gästbok och besöksräknare