måndag, januari 19

Den senaste tiden har datorn varit min bästa vän, och det kommer förbli så i alla fall en vecka till. Hmm. Jag har skrivit min kandidatuppsats, skrivit ihop opponeringar, en hemtenta på 10 sidor och det har krävt tid tid tid! Nu fick jag precis tillbaka min uppsats och jag måste komplettera och justera litegrann innan den är helt klar.

Dessutom har jag högst sannolikt en inflammation i min vänstra fot, så det kommer bli mycket stillasittande den närmsta tiden (jag som skulle på friskis och svettis denna vecka för att "prova på") lite trist eftersom jag lätt blir rastlös när jag sitter ner en längre stund sysslolös. Men vad ska man göra. Har fått kortisontabletter som jag ska ta i 5 dagar, ni får hålla tummarna för att inflammationen ska ge med sig fort!

Så nu blir det kaffe och justeringar i stora lass! ♥

1 kommentar:

Emelie sa...

Ja visst är Sopstationen bra, i alla fall av det man kan hitta i Malmö. För de riktiga fynden får man ju fara land och rike runt bland olika loppisar. Själv längtar jag till loppissäsongen börjar.

Jag är förresten i precis samma situation. Hade opponering på min c-uppsats i lördags och nu ska jag bara göra de sista justeringarna och sen färdigt! Så himla skönt och visst känns det gött att man vet att man klarar av det? Lycka till med att bli klar nu!

 
gästbok och besöksräknare