onsdag, februari 25

Det går mot ljusare tider! Både ute och inne i själen. Nästa vecka är det dags för operation av visdomständer och även provtagning (jag hoppas på det bästa), förhoppningsvis svullnar jag snart av och allt blir någotsånär normalt i min mun och hals igen.

Och sen det absolut bästa sedan länge...
jag har fått mitt första riktiga jobb inom det jag utbildat mig inom! Glad! Fick det positiva samtalet i förmiddags och nu svävas det på stora trygga fluffiga moln!

...dessutom mår min katt bra igen, det räckte med en halv veckas smärtstillande för honom, det gör mig så lättad att se att min lilla röda prins mår fint igen.

1 kommentar:

Emelie sa...

Gud va roligt att höra! Grattis! Så himla kul att få jobb, bli frisk och få frisk katt på en och samma gång efter alla motgångar!

Kram Emelie

 
gästbok och besöksräknare