torsdag, februari 19

Hela dagen var jag på sjukhus igår, olika prover och röntgen gjordes. Nu vet jag att jag har en infektion i vänstra käken och även måste jag operara bort en bit. Tar antibiotika nu (som jag kanske inte tåler) och mina tankar susar runt i mitt huvud.

Min katt har heller inte blivit mycket bättre, han hade visst fått en kraftig smäll på huvudet och nu är han snurrig, slö och kräks ibland, det låter inte bra, han har fått smärtstillande och jag hoppas han ska bli bra igen på ett mirakulöst sätt.

Hoppas ni förstår att det kan bli lite tomt på bloggen en tag framöver, men hoppas på att jag snart kan blogga som vanligt igen, jag kommer såklart fortsätta läsa de bloggar som jag den senaste tiden blivit extra förtjust i :) tills jag återkommer vill jag att ni tar hand om er!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas du och missen blir bra snart!!

Anonym sa...

Hoppas ni blir bra båda två snarare än snart!!

Emelie sa...

Usch det låter inget bra alls. Hoppas att det blir bättre snart!

 
gästbok och besöksräknare