söndag, februari 1


Sitter och dricker min andra kopp söndagskaffe :) hur bra som helst känns det, min kropp känns onaturligt kry också, har energi, blir så glad! Är jag äntligen på väg att må bra igen?

Funderar på vad det blir för mat hos mig ikväll, det lutar mot pizza med en stor sallad till + en avokado (finns det något godare än avokado?) samt kolsyrat vatten till, låter som om det blir gott ikväll med!

Nu ska jag in i mina garderobsgömmor och sortera ut fler kläder, sen ska jag försöka hinna ta bilder på de nya kläder jag köpte igår och slänga upp bilderna här så ni får se. Ha en skön söndag!♥

2 kommentarer:

Emelie sa...

Åh vad härligt, finns det något bättre än en låååång söndagsmorgon med kaffe och tidning?

Vilka söta lakan du hade på bilden ovan. Man behöver i sanning allt som finns att tillstå för att skapa lite vår.

Gillade kläderna också, ser riktigt mysiga ut!

Mässing,spets och hortensia sa...

Emelie; Nej jag håller med dig, finns inget bättre än det! Det är mys till 100 procent! :)

Trevligt att du gillade både lakanen och kläderna! Måste säga att den gröna koftan verkligen är supermysig att ha på sig.

 
gästbok och besöksräknare